Zamknij
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
Usługa resetowania hasła 1 urządzenie
Usługa resetu hasła umożliwia uzyskanie dostępu do rejestratora XVR, AHD, TVI, HD-CVI, rejestratora NVR IP, kamery IP, kontroli dostępu Dahua, Hikvision w sytuacji kiedy nie znamy, nie pamiętamy aktualnego hasła dla konta admin.
Kierując się bezpieczeństwem systemów monitoringu naszych klientów, do uzyskania kodu resetującego prosimy o przygotowanie następujących danych:
- numer dowodu zakupu: paragon, faktura vat
- model urządzenia i numer seryjny (wymagane w przypadku braku dostępu do dokumentu zakupu)
- aktualna data systemowa (wyświetlana w prawym górnym rogu na ekranie)
- dzień w którym będzie możliwe zresetowanie hasła (wymagany bezpośredni dostęp do rejestratora)
Prosimy o przygotowanie: uruchomianego rejestratora + mysz, kamery IP, kontroli dostępu, do którego jest podłączony monitor/telewizor.
Hasło resetujące przekażemy niezwłocznie po zaksięgowaniu środków.
Po opłaceniu zamówienia na usługę resetu hasła wejdź ponownie w opis usługi resetu hasła, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę resetu hasła. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia. Link do kalendarza online :
https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/
Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.
Marka | USŁUGA |
Indeks | 002U |
Model | 002U |
Gwarancja | 1 miesiąc |
Krótki opis | Usługa resetowania hasła |
Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.
Dlaczego warto pisać opinie?
Zapewniamy
montaż
Ogólnopolska
sieć sklepów
Doradztwo
i pomoc
Bezpieczne
zakupy
Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.
check_circle
check_circle