0 opinii
(0)
Dostępny
  • Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
  • Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
  • Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
  • Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
  • Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
Nr kat: 002U

Usługa resetowania hasła 1 urządzenia

Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
Usługa resetowania hasła 1 urządzenia
Biuro obsługi klienta

Dodaj do ulubionych
Do ulubionych
Porównaj Porównaj produkt

Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem. 

Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.

Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.

Usługa resetowania hasła 1 urządzenie

Usługa resetu hasła umożliwia uzyskanie dostępu do rejestratora XVR, AHD, TVI, HD-CVI, rejestratora NVR IP, kamery IP, kontroli dostępu Dahua, Hikvision w sytuacji kiedy nie znamy, nie pamiętamy aktualnego hasła dla konta admin.

Kierując się bezpieczeństwem systemów monitoringu naszych klientów, do uzyskania kodu resetującego prosimy o przygotowanie następujących danych:

- numer dowodu zakupu: paragon, faktura vat

- model urządzenia i numer seryjny (wymagane w przypadku braku dostępu do dokumentu zakupu)

- aktualna data systemowa (wyświetlana w prawym górnym rogu na ekranie)

- dzień w którym będzie możliwe zresetowanie hasła (wymagany bezpośredni dostęp do rejestratora)

Prosimy o przygotowanie: uruchomianego rejestratora + mysz, kamery IP, kontroli dostępu, do którego jest podłączony monitor/telewizor.

Hasło resetujące przekażemy niezwłocznie po zaksięgowaniu środków.

Po opłaceniu zamówienia na usługę resetu hasła wejdź ponownie w opis usługi resetu hasła, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę resetu hasła. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia. Link do kalendarza online :

https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/

Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.

Dane techniczne

Marka USŁUGA
Indeks 002U
Model 002U
Gwarancja 1 miesiąc
Krótki opis Usługa resetowania hasła
Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.

Dlaczego warto pisać opinie?

  • Klienci mogą podejmować świadome decyzje
  • Zdobywaj punkty za opinie
  • Pozwala Nam udoskonalać ofertę
  • Pozwól polepszać jakość produktów
Pytania i odpowiedzi

Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Zapytaj naszego eksperta
74,99 zł
Odroczone płatności
30 dni
Koszt montażu zostanie dodany do zamówienia

Darmowa dostawa
Kup teraz, a otrzymasz już jutro!
Zamów w ciągu

Filtry
Kategorie
Loading...
34 387 29 92