Zamknij
Wsparcie techniczne klienta to pomoc dla osób, które mają problem techniczny z produktami elektronicznymi lub oprogramowaniem danego producenta. Wsparcie może być dostarczane za pośrednictwem poczty e-mail bądź połączenia telefonicznego. Pomoc takim osobom polega na wskazaniu z czego może wynikać problem, próbować wskazać rozwiązanie sprawy lub dostarczyć instrukcję, oprogramowanie, które prawdopodobnie pomoże rozwiązać problem.
Usługa wykonana przez Wsparcie techniczne dla klienta poprzez połączenie zdalne z komputerem lub urządzeniem klienta i wykonanie poprawnej konfiguracji urządzeń, zapewniające prawidłowe działanie to wykonanie konfiguracji za klienta i jednoznaczne z wykonaniem usługi dla klienta, za którą wsparcie techniczne nalicza opłatę.
Usługi konfiguracji zdalnej przez wsparcie techniczne są darmowe tylko w przypadku marek Kenik i Getfort. W okoliczności tych producentów wsparcie techniczne nie nalicza opłat za konfigurację zdalną.
1.Wybierz usługę zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego UBIQUITI.
2.Dodaj do koszyka usługę konfiguracji zdalnej 1 mostu bezprzewodowego UBIQUITI.
Po opłaceniu zamówienia na usługę wejdź ponownie w opis usługi zdalnej konfiguracji, kliknij i wejdź w link do kalendarza online i podaj numer dokumentu zakupu oraz umów dzień i godzinę konfiguracji. Najbliższy termin usługi możesz wybrać w następny dzień roboczy od momentu opłaty zamówienia. Link do kalendarza online :
https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/
Przygotuj się do wykonania usługi zdalnej konfiguracji. W umówionym terminie wykonania usługi, musisz znajdować się w miejscu montażu urządzeń, anten UBIQUITI, mieć dostęp do sieci internetowej bezprzewodowej WiFi lub ethernetowej przewodowej w tym miejscu oraz znać hasło do tej sieci, które będzie trzeba podać technikowi podczas konfiguracji.
Następnie pobierz i zainstaluj, zgodnie z instrukcjami zawartymi w dalszej części opisu usługi zdalnej konfiguracji, niezbędne oprogramowanie na swoim telefonie komórkowym oraz komputerze. Przygotuj również ID i hasło z tych aplikacji, które będzie trzeba podać technikowi, aby mógł wykonać usługę.
Po wykonaniu tych kroków z Twojej strony, we wskazanym przez Ciebie terminie w kalendarzu online, przeprowadzimy dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji, kontaktując się z Tobą telefonicznie pod numerem wskazanym przez Ciebie w kalendarzu online.
Gwarantujemy satysfakcję czyli wykonaną konfigurację zgodnie ze sztuką lub zwrot środków w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn od nas niezależnych.
Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z wykonanych przez nas usług dla Ciebie, wykonanie ich z należytą jakością oraz uczciwe podejście do możliwości ich wykonania.
Dla kogo stworzyliśmy tego typu usługę ?
Dla wszystkich osób posiadających urządzenia UBIQUITI.
Konfiguracja obejmuje :
Dzięki usłudze zdalnej konfiguracji będziesz szybko i sprawnie korzystać z wybranego przez siebie urządzenia producenta UBIQUITI.
Co zyskujesz decydując się na taką usługę ?
Chcąc wykonać dla Ciebie usługę konfiguracji musimy Cię poprosić o krótkie przygotowanie się do wyświadczenia zakupionej przez Ciebie usługi :
Podłącz zasilanie do urządzenia UBIQUITI, połącz je przewodem typu ethernet ze swoim laptopem lub komputerem stacjonarnym. Poczekaj, aż urządzenie UBIQUITI uruchomi się i chwilę przed terminem usługi konfiguracji bądź w miejscu docelowym montażu wykonania mostu bezprzewodowego UBIQUITI i czekaj na kontakt z naszej strony- zadzwonimy do Ciebie.
Zainstaluj aplikację TeamViewer QuickSupport na swoim telefonie oraz aplikację TeamViewer na komputerze ( instrukcja instalacji oprogramowania znajduje się na dole opisu).
Zaloguj się do obu aplikacji, przygotowując wygenerowane ID i hasło, które będziesz musiał podać technikowi.
Upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci internetowej WiFi i posiadasz hasło do niej w miejscu montażu urządzenia UBIQUITI, aby umożliwić konfigurację UBIQUITI zarówno ze smartfona, jak i komputera.
Poniżej znajdziesz link do kalendarza online, gdzie możesz umówić się na konkretną datę i godzinę konfiguracji.
https://bazawiedzyeltrox.pl/rezerwacje-pomocy/
Nasz technik skontaktuje się z Tobą dokładnie w wybranym przez Ciebie dniu i godzinie, aby przeprowadzić konfigurację UBIQUITI. W tym terminie musisz znajdować się w miejscu montażu UBIQUITI z dostępem do sieci internetowej wifi i znać hasło do niej.
Dzięki tym krokom będziemy mogli wyświadczyć dla Ciebie usługę zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego UBIQUITI, co pozwoli Ci w pełni korzystać z funkcjonalności UBIQUITI i nie martwić się o uruchomienie i wykorzystanie jego wszystkich możliwości.
Gwarantujemy satysfakcję: Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z oferowanych przez nas usług.
Aby skorzystać z usługi, konieczne jest posiadanie oprogramowania umożliwiającego zdalną pomoc techniczną!
Na telefon :
Android : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teamviewer.quicksupport.market&hl=pl&gl=US
IOS : https://apps.apple.com/pl/app/teamviewer-quicksupport/id661649585?l=pl
Na komputer :
https://download.teamviewer.com/download/TeamViewerQS.exe
Z przyczyn niezależnych firma Eltrox nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie lub przerwy działania zewnętrznych usług sieciowych takich jak: DDNS, P2P, e-mail, ftp, itp., jak również nie odpowiada za niewłaściwe działanie lub ograniczenie funkcjonalności systemu monitoringu IP, w skład którego wchodzą urządzenia pochodzące od różnych producentów komunikujące się poprzez protokoły ONVIF i RTSP.
Marka | USŁUGA |
Indeks | UZK017 |
Gwarancja dla firm | 1 miesiąc |
Gwarancja | 1 miesiąc |
Krótki opis | Usługa zdalnej konfiguracji 1 mostu bezprzewodowego UBIQUITI |
Do tego produktu nie dodano jeszcze żadnej opinii. Bądź pierwszy i podziel się wrażeniami.
Dlaczego warto pisać opinie?
Zapewniamy
montaż
Ogólnopolska
sieć sklepów
Doradztwo
i pomoc
Bezpieczne
zakupy
Nie ma żadnych pytań dotyczących tego produktu.
check_circle
check_circle